ارسال به شهرستان ارسال به شهرستان

جک درب اتوماتیک

معرفي و خريد جك درب اتوماتيك

جك برقي يكي از موضوع هاي مهم درب هاي پاركينگ و اتوماتيك مي باشد. امروزه درب هاي اتوماتيك بسيار رايج مي باشد و يكي از مهم ترين عناصر اين درب ها، جك برقي آن مي باشد. از آن جهت كه اين درب ها بسيار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جك درب پاركينگ از نوع درب ورودي تعبيه شده براي ساختمان تاثير مي گيرد و مدلهاي مختلف آن به عواملي چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگي دارد.

 

براي خريدي مطمئن به فروشگاه آل ور مراجعه كنيد و از تخفيفات و قيمت هاي عالي شگفت زده شويد.

در ادامه به معرفي محصولات جك درب اتوماتيك از قسمت فروش لوازم و ابزارآلات فروشگاه ميپردازيم:

 

 جك پاركينگي بلانكو مدل هرا HERA

 


جك پاركينگي بلانكو مدل هرا (Belanco Hera) محصول كشور اسپانيا مي باشد؛ جك پاركينگي بلانكو يكي از قابل اطمينان ترين و يكي از قديمي ترين محصولات جك درب پاركينگ موجود در بازار ميباشد، پيشينه كمپاني بلانكو و گارانتي بالاي اين شر كت آن را از ساير هم ترازان خود متمايز نموده است. جك پاركينگي بلانكو عموماً با كاور آلومينيومي اضافه و شفت فولادي ضخيم، در دماي بالا و ترددهاي زياد، مقاومت خوبي را از خود نشان داده است. اهميت جك پاركينگي بلانكو در طراحي، كارايي بسيار نرم و بي سروصدا و دوام آن در تمام شرايط جوي مختلف است.

 

جك پاركينگي BFT Kustos A25
 

 

جك برقي بي اف تي A25 محصولي جديد و در عين حال كارا از كمپاني ايتاليايي BFT مي باشد، در حال حاضر سيستم اتوماسيون بي اف تي كه شامل جك پاركينگي لولايي و ريلي، راهبند، اپراتورهاي درب شيشه اي اتوماتيك و سيستم هاي كنترل تردد است در بيش از 40 كشور جهان نمايندگي فعال دارد.

 

 

معرفي كلي درب اتوماتيك BFT A25 BT
بي اف تي A25  با توان بالاتر و شايد دو برابري نسبت به مدل قبلي خود Phobos عرضه شده است، BFT A25 جكي الكترومكانيك و 24 ولت است كه مخصوص درب هاي لولايي  تا طول 5 متر و وزن 800 كيلوگرم طراحي شده است.

 

درب هاي ۲۴ ولت سرعت حركت پايين تري نسبت به درب هاي ولتاژ بالا دارند اما اين محصول قابليت استفاده در سه حالت سرعت بالا و متوسط و كم را دارد كه علاوه بر انتخاب وضعيت سرعت كار كاملا بيصدا مي باشد،  سيستم هاي ترمز اين مدل تقويت شده و با استفاده از تكنولوژي روز تغيير چشم گيري در A25 بي اف تي ايجاد كرده است.

در جك پاركينگي بي اف تي A25 علاوه بر تغييرات اساسي كه در سيستم برد و مدار فرمان دستگاه ايجاد شده كه موجب كاركرد بهتر و عملكردي به مراتب نرم و بي صدا تر شدن دستگاه شده است، از اين رو مي توان BFT A25 BT را انتخابي مناسب براي منازل مسكوني كه نياز به سيستمي كارا و قابل اعتماد دارند دانست.

 

 

طراحي و ساخت
بي اف تي ايتاليا انقدر در بازار خوش نام است كه نيازي به تعريف نداشته باشد، متريال و مواد اوليه به كار رفته در اين محصول تماما از بهترين آلياژها است. لگو BFT و نشان ساخت ايتاليا بروي بازوهاي جك پاركينگي بي اف تي A25 درج شده است.

 

از مزاياي سيستم درب هاي اتوماتيك BFT  الكترومكانيك ، كوچك بودن اندازه تابلو فرمان ، برنامه پذيري عالي و انعطاف كامل دستگاه با محيط نصب است. اين برند ايتالياي كه از سال 82 در بازار ايران شروع به فعاليت كرده در همان ابتدا با كيفيت خيره كننده خود توانسته در اين چند سال پايين ترين درصد خرابي را در بين ساير رقبا داشته باشد .

 درب هاي الكترومكانيكي در اين برند ايتاليايي به صورت ايمن طراحي شده و اين سيستم در برابر فشار متقابل بسيار مستحكم است . از ديگر ويژگي هاي جك BFT A25 استفاده از قفل  هاي منحصر به فرد خود ميباشد كه در مقابل ساير رقبا كه از قفل هاي آلني استفاده ميكنند پيشي گرفته است . با توجه به اينكه جك پاركينگي معمولا از لحاظ حفاظتي و امنيتي اهميت زيادي دارد براي قفل نمودن آنها در بعضي شرايط از قفل برقي و در برخي شرايط ديگر از قفل مكانيكي استفاده مي شود

 

ميكرو سوئيچ هاي به كار رفته در اين برند ايتاليايي در موقعيت هاي مختلف ورود و خروج با  باز و بسته شدن درب اتوماتيك توسط قسمت مكانيكي ، باز يا بسته مي شود. و بدين ترتيب با وصل و قطع كردن جريان برق ، مركز كنترل را از موقعيت فعلي درب اتوماتيك آگاه مي سازد.

ويژگي هاي جك درب پاركينگ بي اف A25:
جك الكترومكانيك طراحي شده براي دربهاي اتوماتيك لولايي
براي دربهاي لولايي هر لنگه با عرض 4 متر و 400 كيلوگرم يا 3 متر و 500 كيلو گرم
موتور 24 ولت DC طراحي شده براي سيستم Kustos ساخت كمپاني BFT ايتاليا
برد كنترل ديجيتال با قابليت تنظيم سرعت، شتاب، دو سرعته و ترمز انتهاي مسير
قابليت نصب كيت باتري براي مواقع قطع برق

براي ديدن ساير مدل هاي جك پاركينگي به فروشگاه آل ور مراجعه كنيد


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/2 ساعت: ۰۷ توسط:alver-1 :